LX Forums Forum banner
41 - 60 of 82 Posts
Właściwie zdjęcia, które opublikowałem w zeszłym tygodniu, są wszystkie z 05 FCM i jest mnóstwo głupich kodów, podgrzewane siedzenia, moduł podsufitowy (też go nie mam) i kody HVAC (które działają) i stereo, EQ nieprawidłowo ustawione (jak do cholery wie, jak chcę, żeby było ustawione, skurwielu) prawdopodobna konfiguracja wzmacniacza.
Żadnych prawdziwych kodów z wyjątkiem TCM wykrywającego parowanie płynu chłodzącego silnik po wymianie węży chłodnicy bez odpowietrzania powietrza.
Kod EQ/wzmacniacza jest ważny, jeśli głośniki zaczęły się obcinać, spaliłem głośniki w desce rozdzielczej po przejściu na 06 FCM, głośniki zaczęły powoli trzeszczeć nawet przy niskiej głośności.
FIX: Konfiguracja pojazdu 2: Numer krzywej korekcji kabiny - 1A
 
Naprawdę chciałem usłyszeć, jak inna osoba mówi: "zignoruj to", zanim zrobiłem dokładnie to, co sugerujesz. Tak, potrzebuję pomocy i informacji zwrotnej z forum, ale chcę również wnieść wkład w post, w którym ktoś szukający odpowiedzi może zobaczyć: "O tak. Też to dostałem." Na moim innym forum są osoby, które publikują takie rzeczy jak: Możesz zamienić głowice z portami wirowymi magnum na silnik LA... i nie wspominają, że jeden smaruje się przez podpory wahaczy, a drugi przez popychacze. Pewna katastrofa. Mam nadzieję, że ten post jest bardziej wyczerpujący. Mogę udokumentować wszystko, co nie działa, jeśli ktoś zapyta, mogę również wzmocnić sugestie, które są udane. Mogę wypróbować Twoją sugestię w zasadzie w "czasie rzeczywistym". To pozwoli innym ludziom dostać to, czego chcą.
 
Kod EQ/wzmacniacza jest ważny, jeśli głośniki zaczęły przesterowywać się, spaliłem głośniki w desce rozdzielczej po przejściu na 06 FCM, głośniki powoli zaczęły trzeszczeć nawet przy niskiej głośności.

NAPRAWA: Konfiguracja pojazdu 2: Numer krzywej korekcji kabiny - 1A
Mam skopiować/wkleić tekst wszystkiego, co mówisz. To dobre rzeczy.
 
Kod EQ/wzmacniacza jest ważny, jeśli głośniki zaczęły przesterowywać się. Spaliłem głośniki w desce rozdzielczej po przejściu na 06 FCM, głośniki powoli zaczęły trzeszczeć nawet przy niskiej głośności.

NAPRAWA: Konfiguracja pojazdu 2: Numer krzywej korekcji kabiny - 1A
Zrobiło to samo, co kiedy robiłem wskaźnik temperatury. Ustawiłem konfigurację 3 tak, jak powiedziałeś, a potem uruchomiłem samochód i kontrolka nadal się świeciła, ale kiedy go wyłączyłem i podłączyłem program z powrotem, aby sprawdzić, czy wszystko zrobiłem poprawnie, kontrolka zgasła. Moja żona ma SM. Patrzyła na mnie przez okno. Kiedy pokazałem jej kciuk w górę, usłyszałem tylko niesamowite. NIESAMOWITE! To naprawdę pomaga. Jazda autostradą w PA jest jak jazda z szaleńcami, a SM Dawn uniemożliwia jej zmianę stacji radiowych. Teraz mogę robić rzeczy na kierownicy. Doskonale. Dzięki.
 
Czy musiałeś zaprogramować FCM do swojego numeru VIN? W moim przypadku mam cały samochód jako dawcę. To uratowany SRT8 i chciałem włożyć zestaw wskaźników do mojego nie-SRT8, ale kiedy spróbowałem, wierzyłem, że działa tylko prędkościomierz, obrotomierz i wskaźnik paliwa. Mój samochód to 05, a samochód dawcy to 06.

Wysłane z mojego SM-N950U za pomocą aplikacji mobilnej Scat Pack Forums
Czy musiałeś zaprogramować FCM do swojego numeru VIN? Nie. Ale mój laptop pokazuje 3 oddzielne numery VIN, a ja zyskałem oszałamiające 100 tys. mil. Nie powinieneś mieć wielu problemów, musisz zamienić Cluster i FCM z SRT8. Jak powiedział GeneSteeler, możesz uruchomić program AppCar, przejść do raportu, zapisać raport do pliku, a ja uruchomiłem Simple Desktop Recorder i nagrałem wideo z rzeczami, na które patrzyłem. (Nic nie zmieniłem, ale wideo może pokazać, jak jedno nadwozie samochodu wypada w porównaniu z drugim). Jeśli planujesz zamienić dobre nadwozie w SRT8, możesz również uruchomić SRT8. Jeśli używasz systemu Windows 10, myślę, że aplikacja X Box jest dostarczana z bezpłatną aplikacją do nagrywania pulpitu.

(GeneSteeler zasugerował (ponieważ ma 05), aby przejść do "Vehicle config 3" w Appcar i zmienić "Kalibrację typu hamulca" na - Sygnał niedostępny i Zawieszenie - Typ 1. Przełożenie osi - 2.818. Przynajmniej to naprawiło moje światło BAS w moim 05 Magnum, kiedy przeszedłem na 06 FCM.) To zadziałało. Plus mam kilka rzeczy ze stereo, które wymagają ponownej konfiguracji.
 
Czy Appcar może zresetować ABS, TCM, PCM? Czy może odczytać czujniki prędkości kół? Czy może powiedzieć, na jakim biegu jest skrzynia biegów?

Mam problem ze skrzynią biegów w moim 06 Chrysler 300C 5.7 AWD i chcę wykluczyć kilka rzeczy.

Dodam, że zanim skrzynia biegów przeszła w tryb awaryjny, uruchomiłem samochód, akumulator był trochę słaby i miał trudności z uruchomieniem, ale udało się za pierwszym razem.

Zapaliła się kontrolka ESP/BAS, a następnie, gdy wrzuciłem wsteczny, skrzynia biegów nic nie zrobiła. Dodałem trochę gazu, a potem wbiła się na bieg. To samo, gdy wrzuciłem Drive. Po przejechaniu kilku kilometrów w końcu wrzuciła 2 i 3 bieg, a potem wiele sygnałów dźwiękowych i przeszła w Neutral. Od tego czasu utknęła w trybie awaryjnym, tylko 1. (może 2.) i wsteczny.

Otrzymałem kody P0700, P0730 i P0778.

Wymieniłem płyn i filtr, a następnie odessałem więcej i wymieniłem, aby przepłukać płyn.

Och, wyczyściłem również 13-pinowe złącze. Nie mogłem go wymienić, ponieważ nie wyszło, nawet po poluzowaniu śruby 7 mm. Śruba nie obracała się swobodnie w płycie przewodnika, jak niektórzy doświadczyli, była całkowicie poluzowana.

Po wyczyszczeniu 13-pinowego złącza nie otrzymałem ponownie kodów P, ale skrzynia biegów nadal jest w trybie awaryjnym.
 
Jeśli chodzi o otwieranie klapy. W przypadku fabrycznego zespołu wskaźników Magnum z 2005 roku dodałem przycisk otwierania bagażnika do pustego gniazda, wstępnie okablowanego w fabrycznej wiązce. (Wisi bezpośrednio pod zwolnieniem hamulca postojowego, za podparciem kolana.) To działało dobrze. W przypadku zespołu wskaźników z 2007 roku po prostu usunąłem rezystor 4,7k omów i podłączyłem przewody z powrotem tak, jak były przed modyfikacją. Teraz to działa dobrze. W uchwycie klapy znajduje się rezystor 4,7k Ohm 1/4 1/2. Ostrożnie wyjmij uchwyt, przetnij lewą stronę uchwytu i usuń lub zmostkuj rezystor. Naprawione. (Dziękuję 65Standard za jego znakomite badania i rozwój.)
 
Czy Appcar może zresetować ABS, TCM, PCM? Czy może odczytać czujniki prędkości kół? Czy może powiedzieć, na jakim biegu jest skrzynia biegów? ....
Tak.
Wtyczka nie wyjdzie łatwo, trzeba ją podważyć.
Brzmi jak problem z płytą przewodzącą.
Oczywiście najpierw zresetuj kody TCM, zobacz jak to pójdzie.
 
Hej, co u licha. Mam AppCar, więc czemu nie? Miałem ten jeden problem z obydwoma klastrami. Magnum używa przełącznika przedstawionego poniżej. Charger używa podobnego przełącznika, ale bez funkcji wycieraczki/spryskiwacza. Jeśli zainstaluję prawidłowy przełącznik w moim Magnum, dostaję wycieraczkę/spryskiwacz, ESP i światła awaryjne w porządku, ale dostaję żółtą lampkę ostrzegawczą poduszki powietrznej (która jest czarnym paskiem w przełączniku i lampką poduszki powietrznej pasażera pod wskaźnikiem temperatury). Jeśli zainstaluję przełącznik w stylu Chargera, który był w moim samochodzie (używanym), wszystko jest dobrze, z wyjątkiem utraty funkcji wycieraczki/spryskiwacza. POWRÓT DO PRZEŁĄCZNIKA MAGNUM >>> Z AppCar mogę wyłączyć światła, ale wtedy wycieraczka/spryskiwacz zostaje wyłączona i to bez grzebania przy żadnych wartościach wycieraczki/spryskiwacza w programie. Zastanawiam się, czy wiązka przewodów jest ściśnięta, powoduje zwarcie, czy też określona wartość napięcia jest wysyłana w celu aktywacji elementów w przełącznikach za pomocą sygnałów? Bardzo to mylące.
 
Nie wchodząc w szczegóły. Właśnie otrzymałem powiadomienie, jak rzekomo mam błagać na kolanach o przebaczenie. Myślę, że powinienem być również oszołomiony i pod wrażeniem przesadnie drogiej, niestandardowej deski rozdzielczej z insygniami drużyny, która została zniszczona przez Bruins w zeszłym tygodniu. Przepraszam, podzielam filozofię gościa, który buduje swoje rzeczy z części samochodowych, a nie z kart kredytowych. Bloo knuckles, a nie poczekalnie. Dzięki wszystkim, którzy poświęcili czas, aby nauczyć mnie pokonywać kolejną krzywą uczenia się, zamiast chwalić się tym, jak otworzyli portfel i kupili fajniejszą gotową jazdę, dzisiaj przejechałem 245 mil przez I78 bez problemów, również dzięki wam.
 
Czy Appcar może zresetować ABS, TCM, PCM? Czy może odczytać czujniki prędkości kół? Czy może powiedzieć, na jakim biegu jest skrzynia biegów?

Mam problem ze skrzynią biegów w moim 06 Chrysler 300C 5.7 AWD i chcę wykluczyć kilka rzeczy.

Dodam, że zanim skrzynia biegów przeszła w tryb awaryjny, uruchomiłem samochód, akumulator był trochę słaby i miał problemy z uruchomieniem, ale udało się to za pierwszym razem.

Zapaliła się kontrolka ESP/BAS, a następnie, gdy wrzuciłem wsteczny, skrzynia biegów nic nie zrobiła. Dałem trochę gazu, a potem wbiła się na bieg. To samo, gdy wrzuciłem Drive. Po przejechaniu kilku kilometrów w końcu wrzuciła 2 i 3 bieg, a potem dużo sygnałów dźwiękowych i przeszła w Neutral. Od tego czasu utknęła w trybie awaryjnym, tylko 1 (może 2) i wsteczny.

Dostałem kody P0700, P0730 i P0778.

Zmieniłem płyn i filtr, a następnie odessałem więcej i wymieniłem, aby przepłukać płyn.

Och, wyczyściłem również 13-pinowe złącze. Nie mogłem go wymienić, ponieważ nie chciał wyjść, nawet po poluzowaniu śruby 7 mm. Śruba nie obracała się swobodnie w płycie przewodzącej, jak niektórzy doświadczyli, była całkowicie poluzowana.

Po wyczyszczeniu 13-pinowego złącza nie otrzymałem ponownie kodów P, ale skrzynia biegów nadal jest w trybie awaryjnym.
Czy to ten problem>>> 5.7 hemi u0103 code fcm - YouTube
 
Jeśli nie wiesz. Możesz usunąć przewód ze złączy pogodowych i zastąpić go w nowej wtyczce. ??? : Nie wiem, czy/jak można po prostu wymienić czerwoną zakładkę blokującą, aby było mniej frustrująco i szybciej. Wiązki przewodów starzeją się i stają się trudne do manipulowania.

Jeśli chodzi o przeprosiny. To się nie wydarzy. Zrobiono o wiele więcej dla postu z 2005 roku niż kupno AppCar i używanie go. Gdzieś nastąpiła zamiana na 06 lub nowszy, albo ponowne wgranie oprogramowania lub starego 05, i z tego, co powiedział mi instalator z Nowego Jorku, jeśli wgrasz oprogramowanie z 05 na 06, licznik 0-60 zostaje utracony. Więc żadnych przeprosin.
 
Dla tych z was, którzy są sceptyczni (ja też byłem) co do tego oprogramowania, chciałem podzielić się moim doświadczeniem. Jak mówiłem, byłem sceptyczny co do tego oprogramowania przez jakiś czas, ponieważ niektóre posty wyglądały jak płatne reklamy i były trochę zbyt dobre, żeby były prawdziwe jak na tę cenę. Potrzebowałem oprogramowania do zaprogramowania mojego Homelink, elementów sterowania kierownicą i klastra EVIC. Wysłałem wiadomość do App Car na ich stronie i nie otrzymałem odpowiedzi przez kilka tygodni. Wróciłem na ich stronę i wysłałem kolejną wiadomość, mówiąc, że wcześniej wysłałem wiadomość i nigdy nie otrzymałem odpowiedzi, i wyjaśniłem, że jestem sceptyczny co do ich oprogramowania i powiedziałem im, co muszę z nim zrobić.... kilka dni później otrzymałem od nich e-mail z informacją, że pozwolą mi używać oprogramowania, a następnie zapłacić za nie później, jeśli zadziała. To był dla mnie szok! Jakby mówili: "proszę bardzo, udowodnimy, że to działa". Odpowiedziałem, że to umowa i wysłali mi link do instalacji wraz z moją nazwą użytkownika i hasłem. Zainstalowałem oprogramowanie na moim komputerze, podłączyłem adapter Bluetooth OBDII (VGATE icar2) i postępowałem zgodnie z instrukcjami konfiguracji na ich stronie. Bez żartów, 10 minut później miałem działające elementy sterowania kierownicą i pełny klaster EVIC! Muszę jeszcze zainstalować mój Homelink, ale jestem pewien, że uda mi się to zrobić również za pomocą tego oprogramowania. Mam nadzieję, że pomoże to niektórym z was, którzy wahają się co do tego oprogramowania.
 
Discussion starter · #59 ·
Więc jeśli czytam to, co mówią, to nie jest narzędzie do strojenia? Co oznacza "edycja parametrów"?
Czy kiedykolwiek posiadałeś prawdziwe narzędzie do pomiaru czasu? Jak produkt Diablosport? To narzędzie do strojenia. Możesz z nim przepisywać pliki, jeśli znasz kogoś, kto może je modyfikować.Boże drogi. To staje się żałosne. Jeśli tego nie chcesz, nie używaj tego. Włączyłem elementy sterowania na kierownicy. Jeśli to cię uszczęśliwia, wyciągnę to wszystko dla ciebie, żebyś mógł lepiej spać. Potrzebujesz również smoczka?Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
Czytałem o tym, jak przełączyć moją zwykłą deskę rozdzielczą SXT na typ EVIC. Cóż, zainstalowałem kierownicę z przełącznikami, PCM, Clockspring i RT cluster. Podłączyłem oprogramowanie APPCAR i było niesamowite, ile rzeczy można regulować. Zasadniczo byłem naprawdę zainteresowany tylko uzyskaniem DRL, ale pomyślałem, że skoro zamierzam zatrzymać mojego '10 na jakiś czas, chciałem elementy sterowania kierownicą i skórzaną kierownicę. Pomyślałem, że za 70 dolarów, które zapłaciłem za cluster, to wartościowy zakup. Nie miałem żadnych problemów wymienionych powyżej, wszystko po prostu działało. Nadal muszę włożyć mój home link i myślę, że muszę dostać FCM z samochodu, z którego pochodzi kolumna i cluster, aby wszystko uruchomić. Dzięki dla OP za zamieszczenie tego i utrzymywanie wątku.
 
41 - 60 of 82 Posts