LX Forums Forum banner
1 - 11 of 11 Posts

·
Black Trans Ams for everyone!
150 Posts
Discussion Starter · #1 ·
There are a few Montrealers on here, as well as some folks from the region.

Can anyone recommend a dealership to stay away from, when it comes to service of any kind (I'm talking oil change or warranty)? To this moment, my Daytona ownership experience has been extraordinary, and I don't want it ruined with any bad service experience.

The actual sales experience at Longue Pointe (Langelier and the 40) was outstanding but I have no idea what to expect from the service department. I'll probably hit them for the first free oil change sometime next week, but if there's any reason to avoid them (or anyone else), let the info be known! :huddle:

·
I Did the RUN 1000 2012. And you?
174 Posts
Tk je travaille a landry auto moi pis on donne du bon service!!!

·
SOUND'S LIKE A CAR TO ME...
162 Posts
BOULVARD DODGE CHRYSLER SERVICE 5 TOILETTE AU COIN DE LA MET ET DE LA 15... PAS LOIN DU CENTRE ROCKLAND... TOUTE EST MERDIQUE... SERVICE ET PIÈCES... COMMANDÉ DES ROUES NOIR, EU 3 FOIS MAUVAISE GROSSEUR... M'ONT LIVRÉ SEBRING (EN 2003) AVEC WINDSHIELD BRISÉ, MIRROIR CHAUFFEUR GRAFFIGNÉ, GARDE BOUES CASSÉ ET INTERIEUR VALISE SUR LE PRIMER... 3 RENDEZ-VOUS POUR WINDSHIELD, POUR FINALEMENT INSTALLER WINDSHIELD AVEC BANDE TINTÉ EN PLUS D'ESSAYER DE ME REFILLER LA DIFFERENCE DE PRIX... PIS QUAND Y'ONT FINALEMENT CHANGER LE WINDSHIELD, Y L'ONT FAIT A COTE D'UNE VAN VERTE DANS LE BODY SHOP... ET OUI, LE GARS QUI FAISAIT DU BODY SUR LA VAN A SABLÉ LE PUTTY PENDANT QUE M'ONT CHARRE AVAIT PLUS DE WINDSHIELD... PIS ONT ME L'ONT REMIS DANS LE PARKING SANS LE LAVÉ!!!!!!!!!!! Y'ONT BRISE MON SYSTEME DE SON ALPINE AVEC UN OUTIL... PROBABLEMENT EN ESSAYANT DE LE RENTRER DANS LA "SLEEVE" QUI ÉTAIT NECESSAIRE POUR LE FAIRE TENIR DANS LE BEZEL... ET J'EN PASSE... TOUTE MON EXPERIENCE, A PART MSR CHAYER QUI NE TRAVAIL PLUS LA... ONT SE DEMANDE PQ..., A ÉTÉ UN CAUCHEMARE CHEZ BLVD DODGE CHRYSLER... CI JE TOMBE EN PANNE DANS SA COUR, JE PAYE 1$ DU KM POUR ME FAIRE REMORQUER CHEZ LONGUE POINTE CHRYSLER SUR LA VOIE DE SERVICE "EST" DE LA MET... SERVICE NUMERO UN LA BAS... M'ONT INTSTALLÉ DES PIECES MOPAR GRATOS PENDANT QU'IL REMPLACAIT MON SYSTEME DE SON D'ORIGINE... CELUI QUE BOULEVARD DODGE POUVAIT PAS REPARER PARCE QUE C'ETAIT UN PROBLEME INTERMITENT... EXCELLENT SERVICE CHEZ LONGUE POINTE.

UN JOUR, PEUT-ETRE QUE J'ECRIRAIS UN POST DE 10 PAGES SUR MON HISTOIRE AVEC BOULVARD DODGE CHRYSLER SERVICE 5 ÉTOILES... ET JE VOUS RACONTERER COMMENT LA PEINTURE DU SEBRING EST RESTÉ DANS UN LAVE-AUTO PETRO-CANADA...

VOICI LES GARAGES AVEC QUI J'AI FAIS AFFAIRES:

BOULEVARD DODGE CHRYSLER -MONTREAL- **********A EVITER A TOUT PRIX********
LONGUE POINTE CHRYSLER -MONTREAL- EXCELLENT SERVICE, JAMAIS MAGASINÉ PIECES
PIE IX -MONTREAL- EXCELLENT SERVICE, PIECES MOPAR TRES CHERE
BERNIER CREPEAU -TROIS-RIVIERES- EXCELLENT BODY SHOP, PIECES TRES CHERE
BRISSETTE DODGE -BERTHIERVILLE- VIENS JUSTE D'ACHETER CHARGER R/T PAS D'OPINION ENCORE MAIS IL ONT BEAUCOUP DE VÉHICULE SRT8... PEUT-ETRE UN BON DÉPARTEMENT PIECES ET SERVICE... RESTE A VOIR...

·
174 Posts
Suis rendu chez Desmeules Chrysler sur la 440 a laval!!!!

·
174 Posts
ben le monde des fois cherche un contact ou qq un qui travaille chez chrysler :modding:

·
Registered
349 Posts
ben le monde des fois cherche un contact ou qq un qui travaille chez chrysler :modding:
Ben là! Je te niaisais!

Mario, I'm hearing a clunk when I shift into gear...especially from forward to reverse. What's the problem???

·
Registered
14 Posts
Old thread i know, but always usefull to know.

I have had only great experience at laval chrysler. Honest salesperson and service. Nothing negative to say about them.

I would advise that you stay away from excellence dodge chrysler in st-eustache. Walked in, great sales lady but they don't have computers at their desks so they can't even tell you the prices of things. Anyway, long story short, they played with the contract and weren't honest. I wanted to cancel the order, no problem there but they really dont want to refund my 500$ deposit. Now i have to go through legal procedures to get it back.

We should open a tread about shaddy and good dealers, not just service departments.

·
174 Posts
Lolll Now i'm at Holand Chrysler on Ferrier, corner Decarie.

1 - 11 of 11 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.