Mam Dodge Charger r/t z 2006 roku. Gaśnie kilka razy dziennie. Dzieje się to podczas zatrzymywania się przed znakiem stopu, ruszania ze znaku stopu, jazdy autostradą, w dowolnym miejscu i czasie.
Byłem z nim w serwisie 5+ razy. Nikt nie może tego rozgryźć. Wyświetla kody P0700 i U0100. Niedawno wymieniłem TCM i robi to samo i wyświetla te same kody.
Nikt nie ma bezpośredniej odpowiedzi, jakie jest rozwiązanie.
Czy ktoś jeszcze tego doświadczył i co zrobiłeś? Nie wiem już, co robić, nie wydając tysięcy dolarów na gonienie własnego ogona.
Nie założyłem jeszcze nowego PCM. Słyszałem o cewkach, świecach zapłonowych, stacyjce, wadliwych solenoidach zmiany biegów, wadliwym czujniku temperatury płynu chłodzącego silnika, wadliwym korpusie zaworu, brudnym płynie przekładniowym, wałku rozrządu, wale korbowym.
Wygląda na to, że nikt nie ma dokładnej odpowiedzi. Potrzebuję tylko porady, jaka może być moja najlepsza opcja do podjęcia dalej.
Byłem z nim w serwisie 5+ razy. Nikt nie może tego rozgryźć. Wyświetla kody P0700 i U0100. Niedawno wymieniłem TCM i robi to samo i wyświetla te same kody.
Nikt nie ma bezpośredniej odpowiedzi, jakie jest rozwiązanie.
Czy ktoś jeszcze tego doświadczył i co zrobiłeś? Nie wiem już, co robić, nie wydając tysięcy dolarów na gonienie własnego ogona.
Nie założyłem jeszcze nowego PCM. Słyszałem o cewkach, świecach zapłonowych, stacyjce, wadliwych solenoidach zmiany biegów, wadliwym czujniku temperatury płynu chłodzącego silnika, wadliwym korpusie zaworu, brudnym płynie przekładniowym, wałku rozrządu, wale korbowym.
Wygląda na to, że nikt nie ma dokładnej odpowiedzi. Potrzebuję tylko porady, jaka może być moja najlepsza opcja do podjęcia dalej.